Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
F.B.: Chodzi mi tu o pewien rodzaj agresji w opowiadaniu, liczne zmiany rytmu, tempa, pokazywanie różnych rzeczywistości, wielu światów... Natomiast nie myślę tu o tzw. montażu wideoklipowym, bo dla mnie to nie jest nowoczesność, tylko starzyzna.
CKM: Czy nie obawia się pan, że ten język i ta problematyka będą nieczytelne dla publiczności, wychowanej na "Psach" i "Kilerach"?
F.B.: Nie mogę zakładać, że będę miał do czynienia wyłącznie z nieinteligentnymi widzami. "Pan Tadeusz" też nie był łatwym filmem, a mimo to ludzie go kupili. Zrobiłem "Przedwiośnie", ponieważ uważałem, że jest duże zapotrzebowanie na polskie i mówiące o polskich sprawach kino
F.B.: Chodzi mi tu o pewien rodzaj agresji w opowiadaniu, liczne zmiany rytmu, tempa, pokazywanie różnych rzeczywistości, wielu światów... Natomiast nie myślę tu o tzw. montażu wideoklipowym, bo dla mnie to nie jest nowoczesność, tylko starzyzna.&lt;/&gt;<br>&lt;who13&gt;CKM: Czy nie obawia się pan, że ten język i ta problematyka będą nieczytelne dla publiczności, wychowanej na "Psach" i "Kilerach"?&lt;/&gt;<br>&lt;who14&gt;F.B.: Nie mogę zakładać, że będę miał do czynienia wyłącznie z nieinteligentnymi widzami. "Pan Tadeusz" też nie był łatwym filmem, a mimo to ludzie go kupili. Zrobiłem "Przedwiośnie", ponieważ uważałem, że jest duże zapotrzebowanie na polskie i mówiące o polskich sprawach kino
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego