Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
Maxi nie ma ani krztyny wygody, jest głośno, koszmarnie trzęsie, a na odcinku specjalnym ze zbiornika ucieka kilkadziesiąt litrów benzyny na setkę. Seryjne Clio w większości sytuacji łatwiej się prowadzi, zostało bowiem zaprojektowane jako samochód kompromisowy, który musi zachowywać się poprawnie w każdych warunkach atmosferycznych.
Kierowca auta seryjnego nie zmienia opon w zależności od rodzaju nawierzchni ani nie reguluje charakterystyki zawieszenia przed każdym wyjazdem na trasę. A-grupowy wóz rajdowy wymaga dokładnych przygotowań przed każdym odcinkiem specjalnym i dlatego w pewnych sytuacjach zwykłe Clio może okazać się (paradoksalnie) szybsze! Regulacja parametrów zawieszenia (wysokość zawieszenia, zbieżność i kąt nachylenia kół), dobór i
Maxi nie ma ani krztyny wygody, jest głośno, koszmarnie trzęsie, a na odcinku specjalnym ze zbiornika ucieka kilkadziesiąt litrów benzyny na setkę. Seryjne Clio w większości sytuacji łatwiej się prowadzi, zostało bowiem zaprojektowane jako samochód kompromisowy, który musi zachowywać się poprawnie w każdych warunkach atmosferycznych.<br>Kierowca auta seryjnego nie zmienia opon w zależności od rodzaju nawierzchni ani nie reguluje charakterystyki zawieszenia przed każdym wyjazdem na trasę. A-grupowy wóz rajdowy wymaga dokładnych przygotowań przed każdym odcinkiem specjalnym i dlatego w pewnych sytuacjach zwykłe Clio może okazać się (paradoksalnie) szybsze! Regulacja parametrów zawieszenia (wysokość zawieszenia, zbieżność i kąt nachylenia kół), dobór i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego