Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
reklamie telewizyjnej dominuje szybki montaż i specyficzna praca kamery.
A przede wszystkim - przekaz: wybierz, kup. Reklama musi zatem przykuć
do siebie nie tylko towarem, lecz sposobem jego prezentacji. Niektórzy realizatorzy osiągają w tej formie swoiste mistrzostwo.

Reklama jest dźwignią handlu dzięki temu, że łączy informacje o produkcie lub usłudze z perswazją, czyli próbą nakłonienia do zakupu czy skorzystania z usługi - trwa ruch w interesie. Komunikaty reklamowe pojawiają się więc we wszystkich mediach. A reklama telewizyjna, czyli po prostu krótki film reklamowy, jest najbardziej efektownym - a i powszechnie uważanym za najskuteczniejszy - sposobem wpływania na nasze decyzje o wydawaniu pieniędzy.
Ponadto, podczas emisji
reklamie telewizyjnej dominuje szybki montaż i specyficzna praca kamery. <br>A przede wszystkim - przekaz: wybierz, kup. Reklama musi zatem przykuć <br>do siebie nie tylko towarem, lecz sposobem jego prezentacji. Niektórzy realizatorzy osiągają w tej formie swoiste mistrzostwo.&lt;/&gt;<br><br>Reklama jest dźwignią handlu dzięki temu, że łączy informacje o produkcie lub usłudze z perswazją, czyli próbą nakłonienia do zakupu czy skorzystania z usługi - trwa ruch w interesie. Komunikaty reklamowe pojawiają się więc we wszystkich mediach. A reklama telewizyjna, czyli po prostu krótki film reklamowy, jest najbardziej efektownym - a i powszechnie uważanym za najskuteczniejszy - sposobem wpływania na nasze decyzje o wydawaniu pieniędzy.<br>Ponadto, podczas emisji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego