Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
utworzeniem nowego banku.
W efekcie tych działań spotkać się można z dwoma przeciwstawnymi zjawiskami w kanałach dystrybucji usług bankowych:
stosunkowo duże rozproszenie punktów obsługi klientów,
koncentracja usług finansowych w tzw. centrach bankowych.
W pierwszym przypadku obsługa odnosi się przede wszystkim do klientów indywidualnych i standardowych usług finansowych. Jej wyrazem jest relatywnie duża liczba punktów obsługi i niewielka liczba klientów przypadająca na jeden punkt obsługi (np. w RFN około 1000 osób na jeden punkt obsługi, zaś w Polsce - około 8000). Natomiast w drugim przypadku mamy do czynienia głównie z obsługą klientów-osób prawnych o dużych zasobach finansowych, obejmującą skomplikowane operacje finansowe na
utworzeniem nowego banku.<br>W efekcie tych działań spotkać się można z dwoma przeciwstawnymi zjawiskami w kanałach dystrybucji usług bankowych:<br>stosunkowo duże rozproszenie punktów obsługi klientów,<br>koncentracja usług finansowych w tzw. centrach bankowych.<br>W pierwszym przypadku obsługa odnosi się przede wszystkim do klientów indywidualnych i standardowych usług finansowych. Jej wyrazem jest relatywnie duża liczba punktów obsługi i niewielka liczba klientów przypadająca na jeden punkt obsługi (np. w RFN około 1000 osób na jeden punkt obsługi, zaś w Polsce - około 8000). Natomiast w drugim przypadku mamy do czynienia głównie z obsługą klientów-osób prawnych o dużych zasobach finansowych, obejmującą skomplikowane operacje finansowe na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego