źle, źle mówi o tobie. </><br><WHO3>- Dlaczego? Nie, nie. </><br><WHO4>- Tak. </><br><WHO3>- A dlaczego o niej?</><br><WHO4>- Bo jeśli wykonuje jakąś pracę, to powinna robić to jak najlepiej.</> <br><WHO1>- Ale <gap> dobrze. </><br><WHO3>- No, ale ona <gap reason="unclear"> zrobi, ona to zrobiła dla siebie tak samo jak i dla niego, tak?</><br><WHO1>- No. </><br><WHO2>- To znaczy, <unclear>starczy</> świadczy to źle o tym nauczycielu. Ale tak się zdarza, mnie się tak zdarzyło...</> <br><WHO1>- Ale ciociu... </><br><WHO2>- ... jak miałam z metodyki wychowania fizycznego, miałam napisać, przeprowadzić badania wśród dzieci dziesięcioletnich. Jakieś tam, nie pamiętam już, sprawnościowe. I... ja zrobiłam sprawiedliwie - w szkole, ustawiłam dzieci, ćwiczenia przeprowadziłam, pomiary zrobiłam i dostałam tróję. A moja koleżanka nie miała, nie