Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przede wszystkim z wpływem na decyzje konsumenckie dzięki zwiększeniu rozpoznawalności reklamowanego obiektu. Wzrost efektywności następuje też podczas eksponowania różnych wiadomości odnoszących się do tego samego desygnatu. Efekt ten uzasadniany jest wpływem powtarzania na automatyczną aktywizację tych struktur poznawczych w pamięci długotrwałej odbiorcy, które odnoszą się do desygnatu wiadomości w wyniku uprzednich doświadczeń. Może to też prowadzić do wzmocnienia związków z desygnatem. Konsekwencją tego procesu jest konsolidacja postawy wobec produktu lub marki.
Przebieg zapamiętywania treści wiadomości reklamowej na poziomie kontrolowanym opisywany jest przez klasyczne reguły wnioskowania. Jego efektywność zmniejsza jednak ograniczona dostępność komunikatu oraz syntetyczna struktura wiadomości. Powyższa forma zapamiętywania odnosi się
przede wszystkim z wpływem na decyzje konsumenckie dzięki zwiększeniu rozpoznawalności reklamowanego obiektu. Wzrost efektywności następuje też podczas eksponowania różnych wiadomości odnoszących się do tego samego desygnatu. Efekt ten uzasadniany jest wpływem powtarzania na automatyczną aktywizację tych struktur poznawczych w pamięci długotrwałej odbiorcy, które odnoszą się do desygnatu wiadomości w wyniku uprzednich doświadczeń. Może to też prowadzić do wzmocnienia związków z desygnatem. Konsekwencją tego procesu jest konsolidacja postawy wobec produktu lub marki. <br>Przebieg zapamiętywania treści wiadomości reklamowej na poziomie kontrolowanym opisywany jest przez klasyczne reguły wnioskowania. Jego efektywność zmniejsza jednak ograniczona dostępność komunikatu oraz syntetyczna struktura wiadomości. Powyższa forma zapamiętywania odnosi się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego