Typ tekstu: Książka
Autor: Krzymowska-Kostrowicka Alicja
Tytuł: Geoekologia turystyki i wypoczynku
Rok: 1997
otoczenia społecznego (rodziny, środowiska pracy itp.) - 20,5%.

c) Preferowane fomy wyjazdu:
1) z grupą rówieśną - 33,7%,
2) z rodziną - 32,6%,
3) wyjazd i pobyt samotny - 26,3%,
4) z grupą różnowiekową (turystyka zorganizowana) - 27,1%,
5) z druga osobą (nie współmałżonkiem) - 9,2%.

Są to oczywiście wartości uśrednione. W różnych krajach sytuacja może przedstawiać się odmiennie. I tak, np. u nas wpływ biur podróży jest wręcz znikomy (jedynie 1,6% respondentów uznało go za ważny, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych - aż 48,2%); podobnie motywacje sportowe u nas plasują się na dość dalekim miejscu (19,7%), a w
otoczenia społecznego (rodziny, środowiska pracy itp.) - 20,5%.<br><br> c) Preferowane fomy wyjazdu:<br> 1) z grupą rówieśną - 33,7%,<br> 2) z rodziną - 32,6%,<br> 3) wyjazd i pobyt samotny - 26,3%,<br> 4) z grupą różnowiekową (turystyka zorganizowana) - 27,1%,<br> 5) z druga osobą (nie współmałżonkiem) - 9,2%.<br><br>Są to oczywiście wartości uśrednione. W różnych krajach sytuacja może przedstawiać się odmiennie. I tak, np. u nas wpływ biur podróży jest wręcz znikomy (jedynie 1,6% respondentów uznało go za ważny, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych - aż 48,2%); podobnie motywacje sportowe u nas plasują się na dość dalekim miejscu (19,7%), a w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego