Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz na posługiwaniu się zróżnicowanymi tendencjami są wciąż rzadko efektywnie stosowane. Preferujemy strategie krokowe określające jasno prawdopodobne warianty. Są one być może efektywne przy budowie rzetelnych i jasnych komunikatów, jednak w niewielkim stopniu przydatne są przy tworzeniu wiadomości specyficznie dostosowanych do danej sytuacji komunikacyjnej, żeby nie powiedzieć zaskakujących i oryginalnyh, w dobrym sensie tego słowa.
SELEKCJA Z TŁA I DOTARCIE KOMUNIKATU
Projektując część wizualną wiadomości, należy zdawać sobie sprawę z konsekwencji, jakie powodować będzie podjęcie konkretnych decyzji dla percepcji całej wiadomości. Jedną z podstawowych kwestii są wybory związane z określeniem formy komunikatu na poziomie jej cech bazowych - a więc dotyczących podziału płaszczyzny
oraz na posługiwaniu się zróżnicowanymi tendencjami są wciąż rzadko efektywnie stosowane. Preferujemy strategie krokowe określające jasno prawdopodobne warianty. Są one być może efektywne przy budowie rzetelnych i jasnych komunikatów, jednak w niewielkim stopniu przydatne są przy tworzeniu wiadomości specyficznie dostosowanych do danej sytuacji komunikacyjnej, żeby nie powiedzieć zaskakujących i oryginalnyh, w dobrym sensie tego słowa. <br>&lt;tit&gt;SELEKCJA Z TŁA I DOTARCIE KOMUNIKATU&lt;/&gt;<br>Projektując część wizualną wiadomości, należy zdawać sobie sprawę z konsekwencji, jakie powodować będzie podjęcie konkretnych decyzji dla percepcji całej wiadomości. Jedną z podstawowych kwestii są wybory związane z określeniem formy komunikatu na poziomie jej cech bazowych - a więc dotyczących podziału płaszczyzny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego