Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
celu stworzenia dla nich preferencji na rynku. Jest to więc taki sposób komunikowania się z otoczeniem, który w efekcie ma się przyczynić do zwiększenia popytu na towary sprzedawane przez dane przedsiębiorstwo i do stworzenia grupy lojalnych nabywców. Znaczenie promocji dla przedsiębiorstwa zależy od różnych czynników, wśród których do najważniejszych należą: zamierzenia przedsiębiorstwa w stosunku do danego rynku, konkurencja na rynku, charakter rynku, rodzaj i jakość sprzedawanych produktów, stopień wprowadzenia produktu na rynek, stosunek nabywców do towarów danego przedsiębiorstwa.
Jak widać, niektóre z tych czynników wynikają z celów przedsiębiorstwa i cech jego produktów, inne są związane z rynkiem działania firmy.
Jeśli chodzi
celu stworzenia dla nich preferencji na rynku. Jest to więc taki sposób komunikowania się z otoczeniem, który w efekcie ma się przyczynić do zwiększenia popytu na towary sprzedawane przez dane przedsiębiorstwo i do stworzenia grupy lojalnych nabywców. Znaczenie promocji dla przedsiębiorstwa zależy od różnych czynników, wśród których do najważniejszych należą: zamierzenia przedsiębiorstwa w stosunku do danego rynku, konkurencja na rynku, charakter rynku, rodzaj i jakość sprzedawanych produktów, stopień wprowadzenia produktu na rynek, stosunek nabywców do towarów danego przedsiębiorstwa.<br>Jak widać, niektóre z tych czynników wynikają z celów przedsiębiorstwa i cech jego produktów, inne są związane z rynkiem działania firmy.<br>Jeśli chodzi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego