asortymentowi
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... 1986). Zauważmy, że gdy asortyment planowy nie różni się od asortymentu dyktowanego przez rynek, . W tej sytuacji produkcja czarnorynkowa nie jest...
- ... z handlem wewnętrznym, między innymi w drodze operatywnej przebudowy struktury asortymentu produkcji i dostaw. Np. poprzez zwiększenie produkcji obuwia tekstylnego i...
- ... kosztowe zastąpić wynikami pomiaru w jednostkach naturalnych właściwych dla danego asortymentu produkcji, przy założeniu, że pozostają one w ścisłym związku korelacyjnym...
- ... jego spadku na wielu rynkach, przedsiębiorstwa dążą do zwiększenia szerokości asortymentu.
Im większe są efekty synergiczne, tym korzystniej jest dywersyfikować asortyment...
- ... poza wykorzystanie poszczególnych środków marketingowych, czyli podejmuje się decyzje dotyczące asortymentu produktów i ich cech, cen towarów sprzedawanych na tym rynku...
- ... n.e.
Ustalono, że budowlę otaczały stragany z towarem różnego asortymentu, który cieszył się zapewne sporym powodzeniem wśród widzów ściągających na... - ... główne siedziby właśnie w tych krajach.
5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu
Zmiany uwarunkowań na rynku Unii Europejskiej powodują konieczność analizy asortymentu... - ... powyższej analizy wynika, że im bardziej planowany asortyment odbiega od asortymentu odpowiadającemu popytowi rynkowemu, tym surowiej musi być karana działalność czarnorynkowa...
- ... alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:
Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku... - ... swego asortymentu. Jak więc widać, decyzje przedsiębiorstw dotyczące stopnia zróżnicowania asortymentu są powiązane z przewidywaną dywersyfikacją ich działań na rynkach krajów...
- ... zaopatrzenia zakładów usługowych kółek rolniczych w sprzęt właściwy pod względem asortymentu. Szczegółowe jednak badania przeprowadzone w woj. piotrkowskim i sieradzkim wskazują...
- ... dziennie może zaistnieć sytuacja, że niektóre sklepy po sprzedaniu tego asortymentu będą oferowały konsumentom tylko śmietanę 20 proc. i 12 proc...
- ... nowych atutów konkurencyjnych, co przejawia się we włączaniu do ich asortymentu coraz większej ilości produktów, czyli dywersyfikacji tego asortymentu. Dąży się...
- ... 7 spośród 10 przedstawianych krajów. Wynika to z dużego zróżnicowania asortymentu produktów tej firmy i z wysokich nakładów reklamowych, zapewniających intensywną...
- ... finansowe rozwiązywać w sposób kompleksowy. Stosowana przez banki polityka szerokiego asortymentu nie nadążała często za wymaganiami klientów. Dotyczyło to zwłaszcza skomplikowanych...
- ... szczegółowych, odnoszących się do poszczególnych działań marketingowych, czyli produktu i asortymentu, ceny, dystrybucji i promocji.
Przeniesieniem decyzji strategicznych na działania prowadzone... - ... zapewnienia jakości.
Większość przedsiębiorstw charakteryzuje się złożoną szerokością i głębokością asortymentu wyrobów, który ulega nieustannym zmianom na skutek presji konkurencji i... - ... i szczególnie wszechstronnych informacji, postanowiono wprowadzić kartotekę materiałową dla każdego asortymentu. Kartoteki prowadzi branżysta lub wyznaczony pracownik w danej sekcji, w...
- ... poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup...
- ... jednostek:
- produkcji podstawowej, w których wytwarzane są wyroby finalne głównego asortymentu produkcji przedsiębiorstwa, przeznaczone do sprzedaży klientom zewnętrznym,
- produkcji ubocznej, w...