Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek Avon Color, Color Trend, Solution, Anew, Naturals, Aqua, Advance Techniques, Herbal Care, Skin Soft i On Duty? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku i to już nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również lidera na rynku kosmetycznym w ogóle oraz lidera wśród firm
zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek <name type="org">Avon</> Color, <name type="prod">Color Trend</>, <name type="prod">Solution</>, <name type="prod">Anew</>, <name type="prod">Naturals</>, <name type="prod">Aqua</>, <name type="prod">Advance Techniques</>, <name type="prod">Herbal Care</>, <name type="prod">Skin Soft</> i <name type="prod">On Duty</>? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku i to już nie tylko w sprzedaży bezpośredniej, ale również lidera na rynku kosmetycznym w ogóle oraz lidera wśród firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego