Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.29 (24)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Pod stronę internetową jednego z największych banków podszył się oszust, który wyłudzał od klientów numery kart i ich PIN-y. Dostałeś e-maila wysłanego z adresu citibank@citibank.pl zachęcającego cię do sprawdzenia, jak działa strona internetowa, przez którą możesz dokonywać operacji bankowych? Zalogowałeś się na niej? Mogłeś paść ofiarą oszusta!
- Po podaniu numeru karty i PIN-u klient był przekierowywany na prawdziwą stronę Citibanku. Jego dane zostawały jednak u hakera - mówi Jan Słupski (24 l.), informatyk, który otrzymał takiego maila i odkrył oszustwo. - Potem komputer ponownie prosił o numer karty i PIN. Wyglądało to tak, jakby coś nie zadziałało przy
Pod stronę internetową jednego z największych banków podszył się oszust, który wyłudzał od klientów numery kart i ich PIN-y. Dostałeś e-maila wysłanego z adresu citibank@citibank.pl zachęcającego cię do sprawdzenia, jak działa strona internetowa, przez którą możesz dokonywać operacji bankowych? Zalogowałeś się na niej? Mogłeś paść ofiarą oszusta!<br>&lt;q&gt;- Po podaniu numeru karty i PIN-u klient był przekierowywany na prawdziwą stronę Citibanku. Jego dane zostawały jednak u hakera&lt;/&gt; - mówi Jan Słupski (24 l.), informatyk, który otrzymał takiego maila i odkrył oszustwo. &lt;q&gt;- Potem komputer ponownie prosił o numer karty i PIN. Wyglądało to tak, jakby coś nie zadziałało przy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego