Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
uchodzą za naiwnych. Najczęściej zresztą ci ostatni nie zdobywają dostatecznie dużo gotówki i przegrywają wybory. Najwięcej pieniędzy w trakcie ostatniej kampanii wydała AWS - ponad 11 mln zł. Ugrupowanie to uzyskało 201 mandatów w Sejmie i 51 w Senacie. Oznacza to, że na każdego wybranego parlamentarzystę akcja wydała średnio 43,5 tys. zł. Budżet państwa zwrócił jej natomiast po 25,6 tys. zł za każdego posła. AWS miała nie też sporo problemów z rozliczeniem się z kampanii wyborczej - Państwowa Komisja Wyborcza początkowo nie chciała przyjąć jej sprawozdania finansowego. Akcja poinformowała bowiem PKW o zaciągniętym kredycie, ale - wbrew przepisom - nie chciała wyjawić, w
uchodzą za naiwnych. Najczęściej zresztą ci ostatni nie zdobywają dostatecznie dużo gotówki i przegrywają wybory. Najwięcej pieniędzy w trakcie ostatniej kampanii wydała AWS - ponad 11 mln zł. Ugrupowanie to uzyskało 201 mandatów w Sejmie i 51 w Senacie. Oznacza to, że na każdego wybranego parlamentarzystę akcja wydała średnio 43,5 tys. zł. Budżet państwa zwrócił jej natomiast po 25,6 tys. zł za każdego posła. AWS miała nie też sporo problemów z rozliczeniem się z kampanii wyborczej - Państwowa Komisja Wyborcza początkowo nie chciała przyjąć jej sprawozdania finansowego. Akcja poinformowała bowiem PKW o zaciągniętym kredycie, ale - wbrew przepisom - nie chciała wyjawić, w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego