Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zakres jej stosowania odnośnie do różnicy produktów; określa się, jakie produkty mogą być pod tą marką sprzedawane, podstawowe, stałe elementy wizualne marki, znak gwarancyjny firmy NestleM - został on wprowadzony pod koniec 1991r. i stanowi dodatkowy element wpływający na nabywców i zmniejszający ich ryzyko rynkowe. Już samo oznakowanie produktu pełni, jak wiadomo, funkcję gwarantowania jakości, jednak w tym przypadku postanowiono widocznie ten efekt wzmocnić.
Źródło: L. Mazur, A. Hogg: The Marketing Challenge, op. cit.

Interesujące badanie dotyczące siły różnych marek na rynku europejskim zostało przeprowadzone przez agencję reklamową Young & Rubicam początkowo we Francji, a następnie w pozostałych krajach w latach 19851990.
O
zakres jej stosowania odnośnie do różnicy produktów; określa się, jakie produkty mogą być pod tą marką sprzedawane, podstawowe, stałe elementy wizualne marki, znak gwarancyjny firmy NestleM - został on wprowadzony pod koniec 1991r. i stanowi dodatkowy element wpływający na nabywców i zmniejszający ich ryzyko rynkowe. Już samo oznakowanie produktu pełni, jak wiadomo, funkcję gwarantowania jakości, jednak w tym przypadku postanowiono widocznie ten efekt wzmocnić.<br>Źródło: L. Mazur, A. Hogg: The Marketing Challenge, op. cit.<br><br>Interesujące badanie dotyczące siły różnych marek na rynku europejskim zostało przeprowadzone przez agencję reklamową Young &amp; Rubicam początkowo we Francji, a następnie w pozostałych krajach w latach 19851990.<br>O
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego