marketingowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... 29.
Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy... - ... podmiotów z otoczenia (odbiorców, konkurentów, kooperantów, dostawców itd.) stosuje orientację marketingową. Jeżeli dodatkowo dostrzega rolę jakości w oddziaływaniu na te podmioty...
- ... duże rozmiary. Jak temu zapobiec? Trzeba przeprowadzić bardziej wnikliwą analizę marketingową, by zminimalizować ryzyko. Najlepiej zwrócić się do wypróbowanych specjalistów - inwestycja...
- ... kontrakty, ale cała profesjonalna firma zaangażowana w prawną, finansową i marketingową stronę funkcjonowania zespołu. Wreszcie uderzający kontrast między powszechnie znanym scenicznym...
- ... przez licealistów przedsiębiorstwa mają kilka miesięcy na wymyślenie produktu, kampanię marketingową i dokładne rozliczenie finansowe. Swoje produkty mogą sprzedawać tylko w...
- ... sto najpopularniejszych w Polsce leków.
W zderzeniu z potężną machiną marketingową, która jak walec przetacza się przez gabinety lekarskie, apteki, ulice... - ... były wiceszef Telewizji Familijnej Maciej Pawlicki. Telewizyjną polityką reklamową i marketingową chcieliby kierować: były szef TAI Jacek Bochenek, pierwszy szef Biura...
- ... o zaciągnięciu kredytu. Zapowiedź zniesienia ulgi podziałała jak najlepsze posunięcie marketingowe. Z październikowego sondażu IQS and Quant Group wynika, że co...
- ... stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem...
- ... mają nadzieję, że ich oferta skusi wreszcie także panów. Badania marketingowe dowiodły, iż kobiety kupują kosmetyki przede wszystkim po to, by...
- ... pewnością będzie to czas, kiedy do Państwa rąk trafią oferty marketingowe wielu firm zajmujących się administrowaniem i zarządzaniem zasobami lokalowymi.
Przedstawiając... - ... wybranych sferach i dzięki temu wzmocnić swoją konkurencyjność.
4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej
4.1. Założenia tworzenia strategii działania... - ... się regionalnych segmentów. Te zależności ukazuje tabl.35.
Paneuropejskie strategie marketingowe są najczęściej stosowane przez duże transnarodowe korporacje, osiągające dzięki temu... - ... ekologiczne
Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej i podejmujące decyzje marketingowe muszą uwzględniać taki ważny element otoczenia, jak ekologia. Istotny jest... - ... za wypisywanie recept nie są wyłącznie polską gangreną. Identyczne sztuczki marketingowe stosowane są od lat wobec lekarzy na całym świecie. Polski...
- ... zaniechać wszelkiej pozostałej działalności. Realizacji strategii służy bardzo skoncentrowane przesłania marketingowe: "najwyższy wybór notebooków w Polsce" oraz bogactwo oferty. W naszej...
- ... przez prywatyzację: audyt, ocena przedsiębiorstwa, analizy prawne, oceny ryzyka, analizy marketingowe, metody wyceny majątku, standardy przeprowadzania aukcji i przetargów. Wszystkie te...
- ... losowych określa podstawowe charakterystyki ich rozkładów, uwzględniając głównie statystyczne charakterystyki marketingowe, bazy wytwórczej i materiałów konstrukcyjnych. Przykłady zadań projektowych o charakterze...
- ... atuty konkurencyjne przedsiębiorstwa.
Inne cele przedsiębiorstwa, w tym także cele marketingowe, powinny być ustalane w sposób bardziej szczegółowy. Należy się starać... - ... Wytwórca: Novartis Consumer Health S.A., Nyon, Szwajcaria.
Wewnętrzne badania marketingowe firmy Novartis Consumer Health przeprowadzone na próbie 162 lekarzy pediatrów...