marketingowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... danych uwarunkowaniach środków działania, którymi są w tym przypadku środki marketingowe. Najpierw określa się strategię marketingową przedsiębiorstwa, którą można nazwać ogólną...
- ... każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych oraz rynkowemu uzasadnieniu celowości kontynuowania prac...
- ... na co młodzież z wielkich agencji reklamowych miała lepsze pomysły marketingowe.
Czy dotyczy to także kultury, sztuki? "Jestem głęboko oburzony na... - ... stało?
Zdaniem Jerzego Nowotarskiego, producent Frugo zaczął popełniać szkolne błędy marketingowe. Najpoważniejszym było wprowadzenie nowych odmian tzw. funkcjonalnych z przydomkiem Ego...
- ... dynamicznych i szybko zmieniających się rynkach nie wystarczą tradycyjne narzędzia marketingowe. Jedynym sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest przyciągnięcie właściwych Klientów...
- ... profesjonalne szkolenia
- szybki i sprawny serwis
- darmowe wsparcie techniczne i marketingowe
Gwarantujemy lojalną, partnerską współpracę.
Aby rozpocząć współpracę wystarczy jedynie nas... - ... wynika, że sponsorowanie kultury jest niezwykle efektywne z punktu widzenia marketingowego - przyznaje Tomasz Tywonek, prezes Telekomunikacji Polskiej SA. Spółka zaangażowała się...
- ... z istotniejszych przesłanek skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa jest opracowanie planu marketingowego odnoszącego się do rynku działania firmy. Podobnie powinno się postąpić...
- ... lecz nie klejnotem użytkowym. 0Toteż zarabianie pieniędzy, według perfekcyjnego planu marketingowego, ujęte jest w szlachetne ramy, nazwane przez samych twórców Amwaya...
- ... jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa
2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy
Jedną z istotniejszych przesłanek skuteczności działań marketingowych... - ... w sieci TBWA systemem pracy, polegającym na przełamywaniu stereotypowego myślenia marketingowego.
- Frugo to marka niezwykła, dlatego by ją rewitalizować, musieliśmy przełamać... - ... rynku on dotyczy. Jego strukturę przedstawia rys. 1.
Tworzenie planu marketingowego polega na ustaleniu celu lub celów działania przedsiębiorstwa na danym... - ... pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku oraz konieczność utrzymania pozycji lidera marketingowego.
Coraz ostrzejsze przepisy prawne, presja społeczeństwa i różnych jego grup... - ... handlowej nie utrzymały się na rynku, a twórcom amwayowskiego planu marketingowego rzuciła ciężkie oskarżenie że Herr Goebbels i propagandziści sowieccy wiele...
- ... i dla jakości życia. Profesor Popek jako przykład takiego skutecznego marketingowego gestu podaje brytyjski film reklamowy sprzed kilkunastu lat. Na ekranie...
- ... tylko na zbiorowej produkcji. Zespół redakcyjny ściśle zależy od zespołu marketingowego, który określa tzw. segment czytelniczy (czy widownię) i od jego...
- ... promowania firmy i jej produktów.
Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na... - ... się także zmieniać koncepcja działania przedsiębiorstwa. Potrzeba stworzenia nowego planu marketingowego jest więc bezsporna. Warto w takim razie zwrócić uwagę na...
- ... poszczególne osoby w przedsiębiorstwie jest program operacyjny. Istotnym elementem planu marketingowego jest budżet, czyli planowana wielkość wydatków, niezbędna do realizacji zamierzonych...