Parametry wyszukiwania

W kontekście wyrażenia
Długość cytatu
marketingowy
Znaleziono 300 wyników.

Korpus Języka Polskiego PWN

Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
  • ... przedstawiono na rysunku 4.7.
    Zarządzanie jakością zaopatrzenia korzysta z
    marketingowego i technicznego rozpoznania rynku, potrzebnego do pozyskiwania najlepszych dostawców środków...
  • ... stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego typu marketingowego podparcia. W przypadku modeli znajdujących się dłużej na rynku musimy...
  • ... uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa

    2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy...
  • ... streszczenie menedżerskie, które jest formalną częścią zawierającą podsumowanie całości planu marketingowego, pierwszym elementem takiego planu jest określenie uwarunkowań, w jakich działa...
  • ... przyczyniło się do tak dużego spadku sprzedaży Daewoo: zmiana strategii marketingowej czy niepewna przyszłość koreańskiego czebola. Na inne przyczyny zmniejszenia popytu...
  • ... produktach znajdujących się na rynku staje się najważniejszym źródłem informacji marketingowej i statystycznej dla szefów największych firm działających w Polsce.
    Wypełniając...
  • ... informacji charakteryzujących zewnętrzne czynniki lokalizacji należeć powinno do obowiązków komórki marketingowej banku. Odnosi się to zwłaszcza do informacji priorytetowych. Można tu...
  • ... projektowaniu samego produktu i jego funkcji, w tworzeniu nadrzędnej strategii marketingowej. Z reguły jednak nie dostarczają wystarczającej ilości informacji dla zapisu...
  • ... to Andrzej Pawelec (producent alkoholi) i Andrzej Grajewski (właściciel firmy marketingowej JAG) mają w sumie 85 proc. akcji SPN Widzew. Od...
  • ... marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się...
  • ... marketingu. Elementem każdej kampanii jest więc strona internetowa służąca do marketingowej komunikacji z konsumentami, oferująca im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu...
  • ... są widziane przede wszystkim przez pryzmat nabywców, co oznacza preferowanie marketingowej koncepcji funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku europejskim.

    Stopień rozwoju sieci komputerowych...
  • ... określano jako "dobrze zmróżone".
    Efektem prowadzonej kampanii i realizowanej strategii
    marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman".
    OBRAZ PRODUKTU...
  • ... są też do cech podstawowych produktu, definiowanych na poziomie strategii marketingowej. Oznaczają te właściwości, które są wynikiem konstrukcji produktu. W odniesieniu...
  • ... jest wynikiem badań preferencji grupy docelowej oraz nadrzędnych założeń strategii marketingowej. Skutek perswazyjnych form komunikowania się utożsamiany jest ze skłonieniem odbiorcy...
  • ... w języku polskim).

    Powinien on zawierać:

    •informacje o firmie
    marketingowej i o właścicielu budynku (w obydwu przypadkach nazwisko i adres...
  • ... kontakty seksualne.
    2. Ostatnie lata to okres bardzo agresywnej ofensywy
    marketingowej przemysłu alkoholowego promującego picie napojów alkoholowych wśród polskich nastolatków. Analizy...
  • ... głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto, tworzona postawa zgodnie z założeniami strategii marketingowej, powinna się opierać na orientacji co do wartości spostrzeganego obiektu...
  • ... wszystkim od następujących czynników:
    1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii
    marketingowej;
    2, realnego istnienia grupy docelowej o odpowiedniej jakości wstępnych preferencji...
  • ... Agenta Obsługującego, prowizje maklerskie, koszty obsługi prawnej Funduszu, koszty działalności marketingowej, koszty wymaganych przez prawo publikacji. płatności na rzecz rewidentów za...
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego