marketingowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... przedstawiono na rysunku 4.7.
Zarządzanie jakością zaopatrzenia korzysta z marketingowego i technicznego rozpoznania rynku, potrzebnego do pozyskiwania najlepszych dostawców środków... - ... stosujemy zasadę, że nowo wprowadzany model nie wymaga tego typu marketingowego podparcia. W przypadku modeli znajdujących się dłużej na rynku musimy...
- ... uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa
2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy... - ... streszczenie menedżerskie, które jest formalną częścią zawierającą podsumowanie całości planu marketingowego, pierwszym elementem takiego planu jest określenie uwarunkowań, w jakich działa...
- ... przyczyniło się do tak dużego spadku sprzedaży Daewoo: zmiana strategii marketingowej czy niepewna przyszłość koreańskiego czebola. Na inne przyczyny zmniejszenia popytu...
- ... produktach znajdujących się na rynku staje się najważniejszym źródłem informacji marketingowej i statystycznej dla szefów największych firm działających w Polsce.
Wypełniając... - ... informacji charakteryzujących zewnętrzne czynniki lokalizacji należeć powinno do obowiązków komórki marketingowej banku. Odnosi się to zwłaszcza do informacji priorytetowych. Można tu...
- ... projektowaniu samego produktu i jego funkcji, w tworzeniu nadrzędnej strategii marketingowej. Z reguły jednak nie dostarczają wystarczającej ilości informacji dla zapisu...
- ... to Andrzej Pawelec (producent alkoholi) i Andrzej Grajewski (właściciel firmy marketingowej JAG) mają w sumie 85 proc. akcji SPN Widzew. Od...
- ... marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się...
- ... marketingu. Elementem każdej kampanii jest więc strona internetowa służąca do marketingowej komunikacji z konsumentami, oferująca im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu...
- ... są widziane przede wszystkim przez pryzmat nabywców, co oznacza preferowanie marketingowej koncepcji funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku europejskim.
Stopień rozwoju sieci komputerowych... - ... określano jako "dobrze zmróżone".
Efektem prowadzonej kampanii i realizowanej strategii marketingowej był blisko 40-procentowy wzrost sprzedaży piwa "Bosman".
OBRAZ PRODUKTU... - ... są też do cech podstawowych produktu, definiowanych na poziomie strategii marketingowej. Oznaczają te właściwości, które są wynikiem konstrukcji produktu. W odniesieniu...
- ... jest wynikiem badań preferencji grupy docelowej oraz nadrzędnych założeń strategii marketingowej. Skutek perswazyjnych form komunikowania się utożsamiany jest ze skłonieniem odbiorcy...
- ... w języku polskim).
Powinien on zawierać:
informacje o firmie marketingowej i o właścicielu budynku (w obydwu przypadkach nazwisko i adres... - ... kontakty seksualne.
2. Ostatnie lata to okres bardzo agresywnej ofensywy marketingowej przemysłu alkoholowego promującego picie napojów alkoholowych wśród polskich nastolatków. Analizy... - ... głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto, tworzona postawa zgodnie z założeniami strategii marketingowej, powinna się opierać na orientacji co do wartości spostrzeganego obiektu...
- ... wszystkim od następujących czynników:
1, trafności przyjętych założeń nadrzędnej strategii marketingowej;
2, realnego istnienia grupy docelowej o odpowiedniej jakości wstępnych preferencji... - ... Agenta Obsługującego, prowizje maklerskie, koszty obsługi prawnej Funduszu, koszty działalności marketingowej, koszty wymaganych przez prawo publikacji. płatności na rzecz rewidentów za...