marketingowy
Korpus Języka Polskiego PWN
Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
- ... konkurentami może obejmować różne zagadnienia - od parametrów technicznych do strategii marketingowej i założeń finansowych. Zastanów się, czy twoi konkurenci rozwijają inne...
- ... przychodów ze sprzedaży wytworzonych wyrobów stanowi w wymiarze ekonomicznym przyczynę marketingowej i prorynkowej orientacji przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Aspekt własnościowy odrębności ekonomicznej wiąże... - ... roku, w Austrii. To wszystko było efektem kilkumiesięcznych prac grupy marketingowej firmy Jacobs Suchard nad wprowadzeniem jednolitej paneuropejskiej marki kawy. Było...
- ... legislacyjnych - jest prowadzenie szkoleń przedstawicieli organizacji samorządowych w zakresie strategii marketingowej.
POT nie cieszy się jednak popularnością w polskim środowisku turystycznym...
- ... dostępności źródeł informacji, często trudną do pokonania przez pracowników komórki marketingowej banku. Ponadto, bazą do porównań jest rejon już obsługiwany przez...
- ... na wczoraj.
2.
Niepełne lub spóźnione informacje o elementach strategii marketingowej.
3.
Brak jasnej koncepcji rozłożenia poszczególnych etapów pracy w określonych... - ... pewnością uczyni. Czy zatem lepszą bronią przeciw tej cynicznej grze marketingowej nie byłaby zmowa milczenia i zlekceważenie całej sprawy?
Podobne pytania... - ... Przystępują do systemów w przekonaniu, że wchodzą do legalnej sieci marketingowej. Utworzona przez amerykańskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej fundacja edukacyjna wydała więc...
- ... Jednym z elementów marketingowej strategii działania banku jest ustalenie cen na swoje produkty i...
- ... wywołanie określonych zachowań adresata, które służyć mają realizacji celów strategii marketingowej. Konsekwencje działania systemu promocji na zachowanie odbiorcy opisuje formuła AIDA...
- ... sprzedaż wyrobów jest głównym celem, a jednocześnie istotnym fragmentem działalności marketingowej. Na skuteczność sprzedaży wpływa w zasadzie jakość całej działalności przedsiębiorstwa...
- ... są dwa światy! W dużej mierze wynika to z siły marketingowej niektórych producentów, którzy wcześniej uzyskali refundację i wypromowali swoje leki...
- ... Uwzględnienie tych wymagań oznacza, że SZJ będzie istotnym elementem oferty marketingowej, podnoszącym jej wartość, a niekiedy warunkującym w sposób konieczny transakcje...
- ... się do pozostałych systemów. Wpływ marketing-mix na przebieg strategii marketingowej jest konsekwencją decyzji podejmowanych przez twórców strategii i traktowany jest...
- ... i użytkowników, w całej jego działalności, stanowi sedno orientacji jakościowo-marketingowej.
Oprócz dostarczonego użytkownikom wyrobu, producent ma szanse a także obowiązek... - ... o dostępnych produktach i usługach stanie się najważniejszym źródłem informacji marketingowej i statystycznej dla szefów największych firm działających w Polsce.
Możecie... - ... i ukierunkowuje jego przebieg w sposób zgodny z założeniami strategii marketingowej. System promocji ma złożoną strukturę, analogicznie do pozostałych elementów marketing...
- ... i przestrzegania ograniczeń, za pomocą produkowanego wyrobu.
W orientacji jakościowo-marketingowej pierwszoplanowe miejsce w uwarunkowaniach wpływających na jakość wyrobu, zajmują wymagania... - ... do spotkań ze mną miała inny stosunek niż do strategii marketingowej nowego produktu. Niestety, były to tylko pobożne życzenia.
Być może...