Parametry wyszukiwania

W kontekście wyrażenia
Długość cytatu
marketingowy
Znaleziono 300 wyników.

Korpus Języka Polskiego PWN

Autentyczne przykłady użycia w piśmie i mowie zgromadzone w Korpusie
  • ... konkurentami może obejmować różne zagadnienia - od parametrów technicznych do strategii marketingowej i założeń finansowych. Zastanów się, czy twoi konkurenci rozwijają inne...
  • ... przychodów ze sprzedaży wytworzonych wyrobów stanowi w wymiarze ekonomicznym przyczynę marketingowej i prorynkowej orientacji przedsiębiorstwa produkcyjnego.
    Aspekt własnościowy odrębności ekonomicznej wiąże...
  • ... roku, w Austrii. To wszystko było efektem kilkumiesięcznych prac grupy marketingowej firmy Jacobs Suchard nad wprowadzeniem jednolitej paneuropejskiej marki kawy. Było...
  • ... legislacyjnych - jest prowadzenie szkoleń przedstawicieli organizacji samorządowych w zakresie strategii marketingowej.
    POT nie cieszy się jednak popularnością w polskim środowisku turystycznym...
  • ... dostępności źródeł informacji, często trudną do pokonania przez pracowników komórki marketingowej banku. Ponadto, bazą do porównań jest rejon już obsługiwany przez...
  • ... na wczoraj.
    2.
    Niepełne lub spóźnione informacje o elementach strategii
    marketingowej.
    3.
    Brak jasnej koncepcji rozłożenia poszczególnych etapów pracy w określonych...
  • ... pewnością uczyni. Czy zatem lepszą bronią przeciw tej cynicznej grze marketingowej nie byłaby zmowa milczenia i zlekceważenie całej sprawy?
    Podobne pytania...
  • ... Przystępują do systemów w przekonaniu, że wchodzą do legalnej sieci marketingowej. Utworzona przez amerykańskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej fundacja edukacyjna wydała więc...
  • ... Jednym z elementów marketingowej strategii działania banku jest ustalenie cen na swoje produkty i...
  • ... wywołanie określonych zachowań adresata, które służyć mają realizacji celów strategii marketingowej. Konsekwencje działania systemu promocji na zachowanie odbiorcy opisuje formuła AIDA...
  • ... sprzedaż wyrobów jest głównym celem, a jednocześnie istotnym fragmentem działalności marketingowej. Na skuteczność sprzedaży wpływa w zasadzie jakość całej działalności przedsiębiorstwa...
  • ... są dwa światy! W dużej mierze wynika to z siły marketingowej niektórych producentów, którzy wcześniej uzyskali refundację i wypromowali swoje leki...
  • ... Uwzględnienie tych wymagań oznacza, że SZJ będzie istotnym elementem oferty marketingowej, podnoszącym jej wartość, a niekiedy warunkującym w sposób konieczny transakcje...
  • ... się do pozostałych systemów. Wpływ marketing-mix na przebieg strategii marketingowej jest konsekwencją decyzji podejmowanych przez twórców strategii i traktowany jest...
  • ... i użytkowników, w całej jego działalności, stanowi sedno orientacji jakościowo-marketingowej.
    Oprócz dostarczonego użytkownikom wyrobu, producent ma szanse a także obowiązek...
  • ... o dostępnych produktach i usługach stanie się najważniejszym źródłem informacji marketingowej i statystycznej dla szefów największych firm działających w Polsce.
    Możecie...
  • ... i ukierunkowuje jego przebieg w sposób zgodny z założeniami strategii marketingowej. System promocji ma złożoną strukturę, analogicznie do pozostałych elementów marketing...
  • ... i przestrzegania ograniczeń, za pomocą produkowanego wyrobu.
    W orientacji jakościowo-
    marketingowej pierwszoplanowe miejsce w uwarunkowaniach wpływających na jakość wyrobu, zajmują wymagania...
  • ... do spotkań ze mną miała inny stosunek niż do strategii marketingowej nowego produktu. Niestety, były to tylko pobożne życzenia.
    Być może...
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego